SECRETS CODES ROBLOX!! ROBLOX SPECIAL CODES EVENT

Mendi
4 300 wyświetleń 153K

Tam masz coś fajnego ➡️ ➡️ bit.ly/2J7Yz0k
I tutaj też ➡️➡️ goo.gl/Qn2nFm
⬇ ⬇ ⬇ Klikaj szybko tam masz więcej⬇ ⬇ ⬇
INSTAGRAM WBIJAJ:
MENDi_YT
Zostań sponsorem kanału: goo.gl/rTL2vq
SOCIAL MEDIA:
❤INSTAGRAM: Mendi_yt
❤EMAIL: mendiren8@gmail.com
DISCORD: discord.gg/YNsfPDq
Jeśli dotarłaś/es do tego momentu, napisz "Modozord jest najlepszy" niech wszyscy sie zastanawiają o co chodzi?!

Komentarze: 821

  1. Mendi
    Mendi
    2 lat temu

    Zostaw like i subka za sekretne kody a będzie więcej nowych kodów!!

  2. Kashmir 75
    Kashmir 75
    2 lat temu

    Bardzo super dziękuję za kody! Przydadzą się😍👍

  3. Sogo 089
    Sogo 089
    2 lat temu

    Mam nadzieję że ten odcinek będzie jak najszybciej, bo zawsze marzyłem o takiej masce

  4. Shiro x
    Shiro x
    2 lat temu

    Kto chce więcej kodów ten Like aby widział kto chce jeszcze :D

  5. krzysztof Kuźnik
    krzysztof Kuźnik
    2 lat temu

    Jak zawsze najlepsze odcinki mendiego

  6. Piotr Kozłowski
    Piotr Kozłowski
    2 lat temu

    Dzienki za pokazanie kodów bo mam załorzone

  7. Ewa Łopacka
    Ewa Łopacka
    2 lat temu

    Dzięki za kody <3

  8. Kinga O
    Kinga O
    2 lat temu

    Dzięki za kody, super odcinek :)

  9. PacioseQ
    PacioseQ
    2 lat temu

    Dzięki za kody i dawaj więcej kodów bo dałem ci łapkę i suba miałem zostawionego

  10. Igor Szymkowski
    Igor Szymkowski
    2 lat temu

    To jest mega! Dzk za kody

  11. Mudziny Mudziny
    Mudziny Mudziny
    2 lat temu

    Dzięki za sekretne kody mendi : )

  12. Anna Kubas
    Anna Kubas
    2 lat temu

    Thx za kody szukałem ich 30 minut a tu mam na tacy =D

  13. Kokosek
    Kokosek
    2 lat temu

    Jesteś super🙂

  14. Rafał Duszeńko
    Rafał Duszeńko
    2 lat temu

    Dzięki za kody sa super

  15. Jakiś_Kanał
    Jakiś_Kanał
    2 lat temu

    Kolejny odcinek 😀

  16. SzopeQ
    SzopeQ
    2 lat temu

    Mega film dzieki za kody

  17. Kami
    Kami
    2 lat temu

    Chcemy więcej

  18. Kosma Gajewski
    Kosma Gajewski
    2 lat temu

    Dzięki Mendi za te sekretne kody do przebrań .

  19. Ku_Ti x
    Ku_Ti x
    2 lat temu

    Dzięki za kody

  20. hubi12
    hubi12
    2 lat temu

    ale fajne kody psydały mi sie (: